terça-feira, maio 13, 2008

Não consigo parar de cantar isso

Tudo começou quando fui fazer uma revisão numa tradução para o inglês para uma colega. No texto tinha uma menção à esta música. Pronto, foi o bastante para a coisa grudar na minha cabeça. Eu mesma já num aguento mais...

Quem sabe se eu postar aqui melhora?....rs

"Do you wanna dance" (Johnny Rivers)

Do you want to dance
and hold my hand
Tell me baby
I'm your lover man
Oh baby
do you want to dance?
Do you want to dance
under the moonlight
Hold me baby all through the night
Oh baby
Do you want to dance?
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance?
Do you want to dance
under the moonlight
Just kiss me baby all through the night
Oh baby
Do you want to dance?
Do you want to dance under the moonlight
Squeeze me, squeeze me all through the night
Oh baby
Do you want to dance?
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance?
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance
Do you, do you, do you
Do you want to dance?

Nenhum comentário: